Tomáš ČÍŽEK

Bakalářská práce

Web PČR jako nástroj marketingu

PCR WEB AS A MARKETING TOOL
Anotace:
Bakalářská práce pojednává o webu Policie České republiky jako nástroji marketingové komunikace. Její teoretická část je koncipována tak, aby nová elektronická média byla začleněna do klasické definice marketingu a jeho základních nástrojů. Zároveň upozorňuje na významnou úlohu marketingu u moderního bezpečnostního sboru, do kterého se Policie ČR transformuje. K seznámení s průběhem přeměny jsem použil …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with the Czech Republic Police website as a tool of marketing communication. The theoretical part is designed so that the new electronic media has been incorporated into the classical definition of marketing and its basic tools. At the same time highlights the important role of marketing in modern security corps, to which the Police CR transformed. To become familiar with …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 3. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 5. 2010
  • Vedoucí: Ing. Jakub Otáhal

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ČÍŽEK, Tomáš. Web PČR jako nástroj marketingu. Ústí nad Labem, 2010. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 05. 03. 2010

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Fakulta sociálně ekonomická

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management

Práce na příbuzné téma