Jiří Boček
Bakalářská práce
A Marketing Mix of a Selected Company
A Marketing Mix of a Selected Company
Abstract:
The bachelor thesis is focused on the marketing mix of a selected company and recommendations for improving promotion and marketing strategy. The bachelor thesis is divided into two parts - theoretical and practical. The theoretical part is consisted of a literature research of the analysis of the marketing environment and the marketing mix. The analytical part presents the company, marketing mix and …víceAbstract:
Bakalářská práce je zaměřená na marketingový mix vybrané společnosti a následné doporučení zlepšení propagace a marketingové strategie. Bakalářská práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou. V teoretické části je provedena literární rešerše o analýze marketingového prostředí a složky marketingového mixu. V analytické části je představena firma, marketingový mix a analýzy zabývající …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2021
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Boček, Jiří. A Marketing Mix of a Selected Company. Zlín, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix a inovace v pizzerii Vosíme
Petr Navrátil -
Marketingový mix a společnost OKSystem a.s.
Alena Frýdlová -
Marketingový mix vybrané společnosti
Kateřina Pavlicová -
Marketingový mix společnosti Kluge & Co
Svobodová Svobodová -
Marketingový mix vybrané společnosti
Darina Hojstričová -
Nové formy distribuce produktů
Miroslav L'udma -
Marketingový mix na trhu kosmetických produktů
Zuzana Dvořáková -
Marketingový mix společnosti AA+Stavebniny KONSYS s.r.o.
Nikola Foldynová