Dyslektický žák 5. třídy ZŠ a jeho subjektivní problémy – Renáta KŘETINSKÁ
Renáta KŘETINSKÁ
Diplomová práce
Dyslektický žák 5. třídy ZŠ a jeho subjektivní problémy
A pupil with dyslexia in the fifth year of a primary school and his/her subjective problems
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na specifické poruchy učení, zejména na dyslexii. Nejdříve se zaobírá poznatky z oblasti specifických poruch učení, postupně přechází na hlavní téma ? dyslexii. Naznačuje historický nástin, výskyt a příčiny dyslexie, typické dyslektické projevy, reedukaci dyslexie, učitelskou i diferenční diagnostiku. Dyslektické obtíže se však projevují i v jiných předmětech, proto diplomová …víceAbstract:
Diploma thesis is aimed on specific disorders of learning, in particular as dyslexia. First, it covers of specific disorders of learning and gradually to the main topic ? as dyslexia. It indicates the historical outline, occurrence and causes of dyslexia, typical symptoms of dyslexia, re-education of dyslexia, lecturing and differential diagnosis. Dyslexia difficulties however occur in other matters …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 4. 2010
Zveřejnit od: 9. 4. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 5. 2010
- Vedoucí: PhDr. Jana Swierkoszová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KŘETINSKÁ, Renáta. Dyslektický žák 5. třídy ZŠ a jeho subjektivní problémy. Ostrava, 2010. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 9.4.2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 9. 4. 2010 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / sz-SpecP
Práce na příbuzné téma
-
Subjektivní problémy žáka s diagnózou ADHD.
Martina WIDENKOVÁ -
Subjektivní problémy žáka s diagnózou ADHD.
Martina WIDENKOVÁ -
Žák s dyslexií na 2. stupni ZŠ jeho subjektivní problémy
Zuzana COPOVÁ -
Kompenzační strategie pro dospělé studenty s dyslexií zaměřené na rozvoj dovednosti čtení s porozuměním v cizím jazyce.
Vladimíra Vokráčková -
Využití videozáznamů ve výuce chemického názvosloví anorganických sloučenin s přihlédnutím k potřebám žáků s dyslexií
Lucie Měcháčková -
Použití informačních technologií v práci specialistů s dětmi s dyslexií
Markéta Ševelová -
Čtení s porozuměním u žáků s dyslexií ve srovnání s žáky intaktními ve 2. až 5. ročníku ZŠ
Monika SATTLEROVÁ -
Specifické potřeby žáků s dyslexií ve výuce chemie
Lucie Lednová