Metody stanovení hodnoty zákazníka – Bc. Markéta ŠNEBERGEROVÁ
Bc. Markéta ŠNEBERGEROVÁ
Diplomová práce
Metody stanovení hodnoty zákazníka
Methods of Setting Customer Value
Anotace:
Uvedená práce pojednává o problematice modelování hodnoty zákazníka. Diplomová práce je rozdělena na dvě hlavní sekce. V úvodní části jsou vypracována teoretická východiska problematiky a velká pozornost se upírá zejména na charakteristiku hlavních modelů stanovování hodnoty zákazníka. Konkrétněji se zaměřuje na modely CPA, CLV a ABC analýzu. Představeno je zde více variant těchto modelů. K vypracování …víceAbstract:
The present thesis deals with modeling a customer's value. The thesis is divided into two main sections. In the introductory part, the theoretical points of the problem are elaborated while the attention is mainly paid to the characteristics of the main models of customer value determination. More specifically, it focuses on CPA, CLV and ABC analysis. Several variants of these models are introduced …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2018
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Dita Hommerová, Ph.D., MBA
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠNEBERGEROVÁ, Markéta. Metody stanovení hodnoty zákazníka. Plzeň, 2018. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane