Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na SŠ – Ing. Petra Linde
Ing. Petra Linde
absolventská práce studenta CŽV
Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na SŠ
Education of pupils with special needs at secondary schools focused on pupils with autism spectrum disorders
Anotace:
Tématem závěrečné práce je vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na středních školách konkrétně zaměřené na žáky s poruchou autistického spektra. Teoretická část je rozdělena do tří hlavních okruhů a obsahuje základní terminologii týkající se poruch autistického spektra, vysvětlení pojmů z oblasti speciálního vzdělávání a charakteristiku jednotlivých strategií, metod, postupů a zásad …víceAbstract:
The topic of the final thesis is the education of pupils with special educational needs in secondary schools, especially focused on pupils with autism spectrum disorders. The theoretical part is divided into three main areas and contains basic terminology related to autism spectrum disorders, explanations of concepts from the field of special education and characteristics of individual strategies, …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 5. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 10. 2024
- Vedoucí: Mgr. Dita Janderková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
LINDE, Petra. \textit{Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na SŠ}. Online. Závěrečná práce studenta celoživotního vzdělávání. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzdělávání. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/d2smb8/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzděláváníMendelova univerzita v Brně
Institut celoživotního vzděláváníceloživotní:
Studium pedagogiky
Práce na příbuzné téma
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků s ADHD na 1. stupni základních škol
Lucie Masná -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Romana Tomášková -
Edukace žáka s poruchou autistického spektra integrovaného na základní škole v porovnání s edukací žáka s poruchou autistického spektra ve specializované třídě
Lenka Krčilová