Analýza struktury zákazníků malé firmy – Marcela Tkadlecová
Marcela Tkadlecová
Bakalářská práce
Analýza struktury zákazníků malé firmy
The Analysis of Customer Structure of Small Business
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na strukturu zákazníků a vztahy firmy se zákazníky. Teoretická část práce je zpracovaná jako kritická rešerše zaměřená na podnik a dodavatelsko-odběratelské vztahy. V rámci praktické části bylo využito kvalitativní analýzy formou hloubkového interview s odběrateli. V práci je zhodnocen aktuální systém řízení a navrženo doporučení, které se týká segmentace zákazníků a zlepšení …víceAbstract:
The bachelor thesis is focused on the structure of customers and relations between the company and customers. The theoretical part of the thesis is processed as a critical research focused on the company and supplier-customer relations. In the practical part, qualitative analysis was used in the form of an in-depth interview with customers. The thesis reviews the current management system and suggests …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2019
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Tkadlecová, Marcela. Analýza struktury zákazníků malé firmy. Zlín, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Segmentace zákazníků internetového obchodu pomocí RFM analýzy
Natálie Růžičková -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Dominika Dvořáková -
Spokojenost zákazníka na trhu s fitness službami
Martin Musil -
Spokojenost zákazníků s vozy značky KIA
Monika Kalátová -
Analýza, návrh a implementácia CRM riešenia v podniku pre vybraný podnik
Dávid Ilavský -
Zavedení CRM systému pro obchodní oddělení společnosti OMAX Holding s.r.o.
David Mareš -
Analýza a návrh implementace CRM řešení pro obchodní podnik
Jan Halama -
Systém CRM v malém podniku
Pavel Uher