Vliv televizní reklamy na děti 1. stupně Z3 – Magdaléna Ondrušáková
Magdaléna Ondrušáková
Bakalářská práce
Vliv televizní reklamy na děti 1. stupně Z3
The Influence of Television Advertisement on primary School Children
Anotace:
Předmětem této bakalářské práce je zkoumání vlivu televizní reklamy na děti 1. stupně základní školy. Teoretická část se zabývá definováním reklamy- jejími druhy, funkcemi a vlivy a to především na děti. Vliv televizní reklamy na děti je jednou celou kapitolou teore-tické části. Toho se samozřejmě týká omezení a regulace reklamy v souvislosti s touto cí-lovou skupinu. V praktické části bude pomocí …víceAbstract:
The subject of this thesis is to investigate the influence of television advertising on children in elementary schools. The theoretical part deals with the definition of advertising- types, functions and effects, especially on children. One whole chapter of the theoretical part is dedicated to the in-fluence of television advertising on children. This is, of course, related to restrictions and regulation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2014
Zveřejnit od: 24. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Ondrušáková, Magdaléna. Vliv televizní reklamy na děti 1. stupně Z3. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 24.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 24. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Hudba jako součást reklamy a nástroj k ovlivnění spotřebitele
Kristýna Nová -
Senior jako cílová skupina reklamy na doplňky stravy
Kristýna Kořínková -
Vnímání outdoor reklamy vybranými cílovými skupinami obyvatel České republiky
Radim SMIČEK -
Účinky reklamy na rozhodování rodičů při stravování svých dětí
Markéta Nováková -
Analýza vlivu vybraných nástrojů reklamy na cílovou skupinu mladých lidí ve věku 15 - 26 let
Tereza Havlíčková -
Vliv jednotlivých druhů komunikace/reklamy a komunikačního mixu na specifické cílové skupiny
Tereza Dufková -
Finanční aspekty reklamy na sociálních sítích
Ivan Kiriiakov -
Senioři jako specifická cílová skupina reklamy
Kristýna Kořínková