Marketing firmy Cobra Transport – Mgr. Jana VRBKOVÁ
Mgr. Jana VRBKOVÁ
Diplomová práce
Marketing firmy Cobra Transport
Marketing of firm COBRA TRANSPORT
Anotace:
Cílem této práce je poskytnout teoretický i praktický návod malým firmám, které se špatně orientují v oblasti marketingu. Prvním krokem dosažení tohoto cíle je stanovení sféry marketingu, jež může posloužit k pochopení toho, kým firma je a kam směřuje. Jde o strategický marketing dávající odpovědi na naše otázky. Hlavním bodem práce je marketingový plán vycházející ze situační analýzy. Samotný plán …víceAbstract:
The aim of this work is provide theoretical and practical instruction for small firms which have disorientation in marketing field. The first step to reach this aim is assessment of marketing sphere that can serve for understanding what the firm is like and where is headed. It is a strategic marketing giving answers on our questions. A centrepiece of the work is the marketing plan coming out of situational …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2006
Identifikátor:
2806
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2006
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VRBKOVÁ, Jana. Marketing firmy Cobra Transport. Zlín, 2006. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 10. 05. 2006
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Strategický marketing včetně projektové studie
Gabriela Ondračková -
Strategický marketing včetně projektové studie
Adéla Svozilková -
Strategický marketing včetně projektové studie
Maksim Novgorodov -
Strategický marketing včetně projektové studie
Lukáš Chytil -
Marketingový mix a strategický marketing ve vybraných službách
Jan Slanec -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Strategický marketing vybrané lezecké stěny
Daniela Kotrbová -
Marketingový plán ekologockého diáře Plan(t)er
Kateřina Uhlířová