Metody výuky prvopočátečního čtení a psaní – Veronika Stoklásková
Veronika Stoklásková
Diplomová práce
Metody výuky prvopočátečního čtení a psaní
Methods education for early reading and writing
Anotace:
Diplomová práce pojednává o metodách výuky prvopočátečního čtení a psaní. Je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části se zaměřuji na výuku čtení a psaní v 1. ročníku, zabývám se vývojem metod ve výuce čtení a psaní a podrobněji se věnuji metodě analyticko - syntetické. V praktické části jsem vytvořila pracovní sešit pro žáky, který je zaměřen na přípravné období ve výuce čtení …víceAbstract:
The Diploma work deals with methods education for early reading and writing. It devided into the theoretical part and the practical part. In the theoretical part I am engageing in education of reading and writing in first form. I am engageing in developmental of methods education for early reading and writing. Especially I describe the analyze - synthetic method. In the practical part I created an …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 4. 2009
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2009
- Vedoucí: Martina Fasnerová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Univerzita Palackého
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Učitelství pro 1. stupeň základních škol a speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Analýza vybraných výkonnostních charakteristik hráčů a hráček tenisu do 14 let (longitudinální a semilongitudinální studie).
Jiří Pačes -
Duševní zdraví a psychologická pohoda starších adolescentů v kontextu pandemie covid-19 ve vztahu k osobnostním rysům, perfekcionismu a užívání sociálních sítí
Šárka Horáková -
Pedagogické aspekty výuky čtení v 1. ročníku ZŠ
Vanda VOBEJDOVÁ -
Výukové aplikace ve výuce elementárního čtení a psaní očima rodičů a učitelů
Eva Straková -
Metody a strategie na podporu výuky prvopočátečního čtení a psaní u žáků se sociálním znevýhodněním
Marta Plecitá -
Role školního poradenského pracoviště na 1. stupni ZŠ při odstraňování nedostatků v oblasti elementárního čtení a psaní v prvním a druhém ročníku
Lucie Kaděrová -
Metodika 3A při analýze spolupráce ve výuce čtení a psaní ve 2. ročníku ZŠ
Klára Zatloukalová -
Didaktické hry a pomůcky ve výuce elementárního čtení a psaní u žáků se specifickými poruchami učení
Jana Šustáčková