Spotřebitelské chování v návaznosti na lokální módu – Michaela Martinátová
Michaela Martinátová
Bakalářská práce
Spotřebitelské chování v návaznosti na lokální módu
Consumer behavior in relationship with local fashion
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá udržitelným rozvojem a lokální módou a v návaznosti na ní také na chování spotřebitelů. Řeší chování současného českého spotřebitele a jeho zájem o nákup lokální módy v návaznosti na současnou proměnu trhu. V práci jsou obsažena teoretická východiska, která jsou zásadní pro dané téma. V části praktické je pomocí jak sekundárního, tak primárního výzkumu řešen aktuální …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with sustainable development a local fashion and with related Customer bahaviour. It analyses the current Czech consumer‘s behavior and their interest in buying local fashion in todays changing market. The teoretical principles essential for this topic are broken down in the thesis. The actual sitation of the selected brand and the local fashion market are discussed in the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Ludmila Navrátilová, Ph.D.
- Oponent: Ivan Šimek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTONNEWTON College a.s.
Vysoká škola NEWTONBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Vliv marketingové komunikace na spotřebitelské chování
Eva Uhrinová