Aspekty ovlivňující zobrazování videí českých tvůrců na YouTube – Břetislav Staša
Břetislav Staša
Bakalářská práce
Aspekty ovlivňující zobrazování videí českých tvůrců na YouTube
Aspects Influencing Displaying Videos by Czech Authors on YouTube
Anotace:
Práce pojednává o aspektech působící na diváka internetové služby YouTube, důraz je kladen především na vliv nejviditelnějších nastavitelných údajů videa, jako jsou titulek a náhledový obrázek. Teoretická část seznamuje čtenáře s pojmy a klíčovými fakty týkajících se historie a podstaty internetu, sociálních sítí, principy fungování YouTube a další. Praktická část analyzuje konkrétní aspekty působící …víceAbstract:
Thesis is concerned with aspects influencing on users of YouTube and puts emphasis predominantly on influence of the most distinguishing adjustable information of videos such as the title and the thumbnail photo. Theoretical part familirizes readers with terms and key facts regarding history and basics of the internet, social networikng sites, principles of YouTube etc. Practical part analyzes particular …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2015
Zveřejnit od: 29. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Staša, Břetislav. Aspekty ovlivňující zobrazování videí českých tvůrců na YouTube. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 29.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 29. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Impact of the digital content marketing in music industry on customer satisfaction
Platon Gushchin -
Content marketing in FinTech companies
Seakling Duong -
Obsahový marketing v digitálním prostředí
Iveta Fotr Hejtyková -
Obsahový marketing a jeho vliv na konverze
Aneta Doleželová -
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Elina Andriasova -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
YouTube Comedians: Performance in the Digital Era
Vojtěch Vokurka -
Aspekty ovlivňující zobrazování videí anglicky mluvících tvůrců na YouTube
Břetislav Staša