Projekt využití marketingové komunikace na vybraný segment zákazníků ve firmě BV Auto Zlín s.r.o. – Bc. Dalibor Kunc
Bc. Dalibor Kunc
Diplomová práce
Projekt využití marketingové komunikace na vybraný segment zákazníků ve firmě BV Auto Zlín s.r.o.
Project of Using Marketing Communications for Selected Customer Segment in Company BV Auto Zlín s.r.o.
Anotace:
Tato diplomová práce s názvem Projekt využití marketingové komunikace na vybraný segment zákazníků ve firmě BV Auto Zlín s.r.o. se zabývá analýzou marketingové komunikace a zhodnocením jejího současného stavu v příslušné firmě. Cílem projektu je na základě provedených analýz navrhnout vhodný marketingový komunikační nástroj pro vybraný segment zákazníků. Teoretická část práce obsahuje rozbor dostupných …víceAbstract:
This thesis titled Project of Using Marketing Communications for Selected Customer Segment in Company BV Auto Zlín s.r.o. deals with marketing communications and evaluation of the present situation of the company in that point. The project goal is to suggest appropriate marketing communications tool for a selected customer segment, based on the previous analysis. The theoretical part consists of analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2014
Zveřejnit od: 2. 5. 2014
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KUNC, Dalibor. \textit{Projekt využití marketingové komunikace na vybraný segment zákazníků ve firmě BV Auto Zlín s.r.o.}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/d4wo3u/.
Jak správně citovat práci
Kunc, Dalibor. Projekt využití marketingové komunikace na vybraný segment zákazníků ve firmě BV Auto Zlín s.r.o.. Zlín, 2014. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 2. 5. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíli společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti
Hana Pospíšilová -
Optimalizace marketingové komunikace na základě segmentace trhu vybrané firmy
Jakub Khun -
Segmentace klíčových zákazníků a efektivita marketingové komunikace společnosti
Martin Holata -
Analýza marketingové komunikace na bankovním trhu a segmentace spotřebitelů v ČR
Michal Jedlička -
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíly společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti.
Markéta Dlouhá -
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíly společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti
Milan Klugar -
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíly společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti
Tomáš Hajíček -
Zkoumání marketingové komunikace firmy
Stanislav Chvapil