Fair Trade: Analýza vybraného produktu – Dominika Charvátová
Dominika Charvátová
Bakalářská práce
Fair Trade: Analýza vybraného produktu
Fair Trade: Analysis of the selected product
Anotace:
V bakalářské práci se klade za cíl informovat a rozšiřovat povědomí o konceptu Fair Trade, jako o alternativní možnosti přístupu pro zákazníka, který nesouhlasí s poměry v mezinárodním obchodu. Pokouší se o zmírnění chudoby globálního Jihu poskytováním pracovních příležitostí, zlepšením životní úrovně a dál příležitostmi dostatečného ohodnocení odvedené práce. Práce popisuje ucelený přehled o historii …víceAbstract:
In bachelor’s work aimes to inform and spread awareness about the concept of Fair Trade as an alternative approach for the customer who does not agree with the conditions in international trade. Attempts to alleviate the poverty of the Global South by providing jobs, improving living standards and more opportunities for adequate evaluation of their work. The work describes a comprehensive overview …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Bohuslava Boučková, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Česká zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program:
Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Comparison of the institutional framework of non-profit organizations in the Czech Republic , UK and USA
Klára Gajdová -
Cooperation of Czech environmental nongovermental non-profit organizations with European NNOs
Veronika Školíková -
Nestátní neziskové organizace a jejich význam v systému sociálních služeb na příkladu vybraných nestátních neziskových organizací
Anna Dusková -
Nestátní neziskové organizace - jejich místo v rozvoji občanské společnosti se zaměřením na vybranou neziskovou organizaci
Karolína Lančová -
Ekonomika a zdroje financování organizace Dům dětí a mládeže Mělník, příspěvková organizace
Kryštof Jiráček -
Analýza a návrh na zlepšení marketingové komunikace organizace Domov Vesna, příspěvková organizace.
Jan Nesrsta -
Zpracování plánu založení neziskové organizace pro rozvoj kultury
Matyáš Jouza -
Strategická analýza organizace neziskové organizace Bezobalu, z.ú.
Ludmila Bobková
Název
Vložil
Vloženo
Práva