Barbora Davidová
Bakalářská práce
Politický marketing
Porovnání prezidentské kampaně Baracka Obamy a Miloše Zemana
Political Marketing
Anotace:
Tato bakalářská práce na téma politický marketing se zabývá porovnáním prezidentských kampaní Baracka Obamy a Miloše Zemana. V teoretické části je objasněn politický marketing a jeho role v politických kampaních, následuje charakteristika typu volebních kampaní a fenoménu nová média. Součástí práce je popis volebního systému v České republice a USA. Cílem práce je definovat využité nástroje politického …víceAbstract:
This bachelor thesis on theme political marketing deals with comparing presidential campaigns of candidates Barack Obama and Miloš Zeman. Political marketing and its role in political campaigns is clarified in the theoretical part, as well as types of election campaigns and phenomena of new media. Moreover, the thesis describes principles of voting systems in USA and in the Czech Republic. The aim …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2014
Zveřejnit od: 25. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Davidová, Barbora. Politický marketing. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 25.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 25. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Úspěch koalice Spolu ve volbách 2021 a vybrané nástroje politického marketingu
Anita Šálková -
Politický marketing a politické výzkumy jako jeden z hlavních nástrojů politického marketingu
Lucie Zdrhová -
Nástroje a efektivnost politického marketingu
Anastasiia Antcupova -
Posouzení efektivnosti politického marketingu – rozbor konkrétní kampaně
Veronika Miřátská -
Nástroje politického marketingu
Ivan Brhlík -
Limity politického marketingu
Aleš Procházka -
Permanentní kampaň jako účinný nástroj politického marketingu?
Šarlota DAŇHELOVÁ -
Politický marketing v ČR: komparace využití politického marketingu na komunální a senátní úrovni v roce 2014
Sonja Mazurová