Barbora Davidová

Bakalářská práce

Politický marketing

Porovnání prezidentské kampaně Baracka Obamy a Miloše Zemana

Political Marketing
Anotace:
Tato bakalářská práce na téma politický marketing se zabývá porovnáním prezidentských kampaní Baracka Obamy a Miloše Zemana. V teoretické části je objasněn politický marketing a jeho role v politických kampaních, následuje charakteristika typu volebních kampaní a fenoménu nová média. Součástí práce je popis volebního systému v České republice a USA. Cílem práce je definovat využité nástroje politického …více
Abstract:
This bachelor thesis on theme political marketing deals with comparing presidential campaigns of candidates Barack Obama and Miloš Zeman. Political marketing and its role in political campaigns is clarified in the theoretical part, as well as types of election campaigns and phenomena of new media. Moreover, the thesis describes principles of voting systems in USA and in the Czech Republic. The aim …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2014
Zveřejnit od: 25. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Davidová, Barbora. Politický marketing. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 25.4.2014

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 25. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace