Marketingová analýza Školní jídelny Komenského 44, příspěvkové organizace ve Šternberku – Kateřina KOTOVÁ
Kateřina KOTOVÁ
Bakalářská práce
Marketingová analýza Školní jídelny Komenského 44, příspěvkové organizace ve Šternberku
Marketing analysis of the semi-budget organization School Canteen Komenského 44 in Šternberk
Anotace:
Cílem bakalářské práce je marketingová analýza příspěvkové organizace Školní jídelna Komenského 44 ve Šternberku s následným vyhodnocením a sestavením doporučení pro marketingovou strategii organizace. Základní východiska práce jsou rozpracována v úvodní teoretické části. V další části je příspěvková organizace blíže charakterizována, je zde také stručně představena problematika školního stravování …víceAbstract:
The aim of the bachelor thesis is the marketing analysis of the semi-budget organization School Canteen Komenského 44 in Šternberk with the follow-up evaluation and compilation of the recommendation for the marketing strategy of the organization. The basic starting-points are developed in the introductory theoretical part. In the practical part, the semi-budgetary organization is more characterized …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 5. 2013
Zveřejnit od: 28. 5. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Halina Kotíková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOTOVÁ, Kateřina. \textit{Marketingová analýza Školní jídelny Komenského 44, příspěvkové organizace ve Šternberku}. Online. Bakalářská práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Fakulta tělesné kultury. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/d5m2aw/.
Jak správně citovat práci
KOTOVÁ, Kateřina. Marketingová analýza Školní jídelny Komenského 44, příspěvkové organizace ve Šternberku. Olomouc, 2013. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Fakulta tělesné kultury
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 28.5.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 28. 5. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Fakulta tělesné kulturyUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Fakulta tělesné kulturyBakalářský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Rekreologie - pedagogika volného času
Práce na příbuzné téma
-
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané prodejny
Nela Jurygáčková -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Kateřina Pavlicová -
Nástroje marketingového komunikačního mixu Zámečku Petrovice
Nikol Kajsturová -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Adéla Halouzková -
Využití nových nástrojů marketingového komunikačního mixu při propagaci vybraného podniku
Magomed Magomedov -
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu zdravotní pojišťovny
Tereza Janečková -
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Mariia Smirnova -
Zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Klára Kyselová
Název
Vložil
Vloženo
Práva