Filip ŠEVČÍK

Bakalářská práce

Marketingová strategie mobilních operačních systémů

Marketing Strategy of Mobile Operating Systems
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové strategie nejvýznamnějších mobilních operačních systémů na trhu - Android, iOS a Windows Phone. S tím spojeným srovnáním, zhodnocením a deskripcí marketingové strategie jejich výrobců - Google, Apple a Micro-soft. Na základě těchto analýz, závěr práce obsahuje návrhy na změny a vylepšení v marketingové strategii zmíněných mobilních operačních systémů …více
Abstract:
The Bachelor thesis deals with analysis of marketing strategies leading mobile operating systems on the market - Android, iOS and Windows Phone. With the associated compari-son, evaluation and description of the marketing strategy of the manufacturer - Google, Apple and Microsoft. Based on these analyzes, the conclusion of the thesis describes suggestions for changes and improvements in the marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 9. 2012
Zveřejnit od: 17. 9. 2012

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ŠEVČÍK, Filip. Marketingová strategie mobilních operačních systémů. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.9.2012

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 17. 9. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace