Bc. Michal NYKLÍČEK

Diplomová práce

Projekt zavádění principu CRM ve společnosti Kotlář Zlín s.r.o.

Project of implementation CRM to the Kotlář Zlín company
Anotace:
Řízení vztahů se zákazníky, neboli koncept CRM, je marketingový a strategický postup, který si bere za cíl maximalizaci uspokojení zákazníka. Zaměření na zákazníka má bezpo-chyby logické opodstatnění, neboť jsou to právě zákazníci, kteří za výrobky a služby platí, jsou to zákazníci, kteří přinášejí firmě ekonomické efekty. Ve své diplomové práci nejprve vypracuji literární rešerši na téma CRM, potom …více
Abstract:
The philosophy of customer relationship management, as a marketing and strategic tool, is directly focused to maximize satisfaction of customer. Focusing on the customer is un-doubtedly logical justification, since it is the customers who pay the prize of the products and services and customers who bring us economic effects. In his thesis, I shall evaluate the current state of customer relationship …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 8. 2009
Identifikátor: 11165

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 9. 2009

Citační záznam

Jak správně citovat práci

NYKLÍČEK, Michal. Projekt zavádění principu CRM ve společnosti Kotlář Zlín s.r.o.. Zlín, 2009. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 20. 08. 2014

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.