Bariéry inkluze a současné vzdělávání žáků s mentálním postižením – Bc. Karolína BAŠTRNÁKOVÁ
Bc. Karolína BAŠTRNÁKOVÁ
Diplomová práce
Bariéry inkluze a současné vzdělávání žáků s mentálním postižením
Inclusive barriers and educating pupils with mental disabilities at present
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou inkluze z pohledu historie i současnosti, přičemž konkrétně se věnuje inkluzi dětí (žáků) s mentálním postižením do základních škol běžného edukativního typu v naší republice. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí - teoretické a praktické. V teoretické části se práce věnuje pojmům inkluze a inkluzivní vzdělávání, vytyčuje historii inkluze, popisuje systém …víceAbstract:
This thesis deals with the inclusion of the perspective of the past and present, with particular focuses on inclusion of children (pupils) with mental disabilities into mainstream mainstream schools in the Czech Republic. The work is divided into two main parts - theoretical and practical. The theoretical part deals with the concepts of inclusion and inclusive education, inclusion outlines the history …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PaedDr. Petr Franiok, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BAŠTRNÁKOVÁ, Karolína. Bariéry inkluze a současné vzdělávání žáků s mentálním postižením. Ostrava, 2017. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Asistent pedagoga v českém školství
Petra TESAŘOVÁ -
Právo na inkluzivní vzdělávání osob se zdravotním postižením
Monika HERMANOVÁ -
Inkluzivní vzdělávání dětí se zdravotním postižením v kontextu vybrané základní školy
Nikola Jakubová -
Inkluzivní vzdělávání v České republice a v Anglii
Klára Lehká -
Inkluzivní vzdělávání žáků se zdravotním postižením
Michaela MŽÍKOVÁ -
Inkluzivní vzdělávání dětí v MŠ v okrese Svitavy
Naďa Šlosrová -
Inkluzivní vzdělávání z pohledu studentů vysokých škol
Pavla Švandová -
Informovanost začínajících učitelů o mentálním postižení a jiných duševních postiženích
Markéta Burdová