Canisterapie v rámci edukačního procesu – Bc. Lucie MICHŇÁKOVÁ
Bc. Lucie MICHŇÁKOVÁ
Diplomová práce
Canisterapie v rámci edukačního procesu
Canistherapy within the educational process
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na problematiku canisterapie a jejího zařazení do edukačního procesu. V rámci uceleného kontextu se teoretická část práce ve svém úvodu věnuje zooterapii. Dále se soustřeďuje na canisterapii, její historický vývoj, metody, formy, podmínky realizace, legislativní ukotvení a současné tendence. V následující kapitole vymezuje účastníky canisterapie. V závěrečné kapitole vymezuje …víceAbstract:
This thesis is focused on animal assisted therapy and its inclusion in the educational process. Within the context of a comprehensive theoretical part of the work in its introduction devoted zootherapy. It also concentrates on canistherapy, its historical development, methods, forms, conditions of implementation, legislative basis and current trends. The following section defines the participants canistherapy …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 6. 2014
Zveřejnit od: 18. 6. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Helena Skarupská, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MICHŇÁKOVÁ, Lucie. Canisterapie v rámci edukačního procesu. Olomouc, 2014. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.6.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 18. 6. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Pedagogika / Pedagogika - sociální práce
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva