Bc. Šárka SMOLÍKOVÁ

Diplomová práce

Projekt marketingové komunikace společnosti HOPA CZ, s.r.o.

The marketing communication project of the company HOPA CZ, s.r.o.
Anotace:
Diplomová práce se zabývá současným stavem marketingové komunikace ve společnosti HOPA CZ, s.r.o. a předkládá navrhovaný projekt pro zlepšení nedostatků, které mají přispět ke zvýšení povědomí o firmě. Práce bude sloužit k interním účelům společnosti. V první části je stručně charakterizována marketingová komunikace, členění marketingových nástrojů a teoretická východiska pro plán marketingové komunikace …více
Abstract:
The diploma thesis focuses on the present state of marketing communication in the company HOPA CZ, s.r.o. and the proposed project presents the improved failures that should help raise awareness about the company. The thesis will be intended for internal use of the company. The first part briefly characterizes marketing communications, marketing instruments division and theoretical basis for the plan …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2010
Identifikátor: 15363

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2010

Citační záznam

Jak správně citovat práci

SMOLÍKOVÁ, Šárka. Projekt marketingové komunikace společnosti HOPA CZ, s.r.o.. Zlín, 2010. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe