Nákupní chování zákazníků českého venkova – Michal KŮST
Michal KŮST
Bakalářská práce
Nákupní chování zákazníků českého venkova
Shopping behaviour of Czech countryside customers
Anotace:
Bakalářská práce se primárně zaměřuje na popis nákupních možností obyvatel Okříšek a sousedních obcí a na výzkum jejich nákupního chování v oblasti potravinářského a nepotravinářského zboží každodenní potřeby. Nejprve práce vymezuje teoretická východiska z oblasti nákupního chování, obchodu a vymezení venkova. Stěžejní část práce, část praktická, nejprve popisuje obchodní vybavenost Okříšek, klíčových …víceAbstract:
The bachelor thesis primarily focuses on the description of the shopping options of the inhabitants of Okříšky and neighbouring villages and on the research of their shopping behaviour in the area of food and non-food everyday goods. First, the thesis defines the theoretical background of shopping behaviour, retail and the definition of rural areas. The main part of the thesis, the practical part, …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. Ing. Petr Cimler, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KŮST, Michal. Nákupní chování zákazníků českého venkova. Cheb, 2022. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností
Práce na příbuzné téma
-
Nákupní preference spotřebitelů v době koronaviru
Natálie Nodesová -
Nákupní centra v Evropě a České republice
Jiří Husička -
Nákupní technologie ve vybraných maloobchodních jednotkách
Natálie Slavíčková -
Nákupní chování zákazníků na spotřebitelských trzích
Jana Pupavová -
Nákupní atmosféra maloobchodní jednotky
Jan Hejna -
Nákupní rozhodování a emocionalita spotřebitele
Klára Hrabčáková -
Influencer a jeho vliv na nákupní chování
Renata Jandová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Kristýna Přikrylová