Bc. Lenka Dvořáková

Bakalářská práce

Analýza marketingového mixu společnosti Eleven Sportswear

The analysis of the marketing mix in the company Eleven Sportswear
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je navrhnout společnosti ELEVEN Sportswear s.r.o. nová doporučení a zlepšení pro zviditelnění značky na trhu. Společnost se zaměřuje především na výrobu a prodej cyklistických dresů. Vyrábí ale také oblečení pro běh, volný čas a doplňky, jako např. čepice, čelenky, apod. Úkolem bylo analyzovat jednotlivé nástroje marketingového mixu firmy ELEVEN Sportswear s.r.o. a provést …více
Abstract:
The aim of this Bachelor thesis is to propose new recommendations and improvements to the company Eleven Sportswear s.r.o. how to draw attention of the brand on the market. The company focuses mainly on production and sales of bicycle jerseys. But they also produce clothes for running,leisure time and accessories, e.g. sweatbands,caps etc. The task was to analyse individual tools of the marketing mixture …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 1. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 2. 2017
  • Vedoucí: Ing. Jindra Porkertová

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Dvořáková, Lenka. Analýza marketingového mixu společnosti Eleven Sportswear. Liberec, 2017. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta textilní

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta textilní
Vázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN

Technická univerzita v Liberci

Fakulta textilní

Bakalářský studijní program / obor:
Textil / Textilní marketing