Bc. Dagmar PYTLOVÁ

Diplomová práce

Zlepšení marketingové komunikace místní kultury ve Zlínském kraji prostřednictvím Centrály cestovního ruchu Východní Moravy

Improvement of marketing communication of local culture in Zlin region through the East - Moravian Tourist Authority
Anotace:
Cílem diplomové práce je návrh opatření vedoucích ke zlepšení marketingové komunikace místní kultury ve Zlínském kraji využitím dotačních prostředků v rámci Regionálního operačního programu Střední Morava. Jednotné pojetí marketingových aktivit bude zaštiťovat Centrála cestovního ruchu Východní Moravy. Cílem těchto opatření je nejen zlepšení propagace místní kultury, ale i růst občanské vybavenosti …více
Abstract:
The objective of this diploma thesis is to propose steps to improve the marketing communication of local culture in the Zlin region through the financial possibilities of the Regional Operational Programme of the Central Moravia cohesion region. The consistency of marketing activities will protect the East-Moravian Tourist Autority. The objective of these steps is not only to improve local-culture …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2009
Identifikátor: 12417

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2009

Citační záznam

Jak správně citovat práci

PYTLOVÁ, Dagmar. Zlepšení marketingové komunikace místní kultury ve Zlínském kraji prostřednictvím Centrály cestovního ruchu Východní Moravy. Zlín, 2009. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 04. 05. 2009

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing