Chování a preference spotřebitele na trhu šampónů v ČR. – Tereza Srbová
Tereza Srbová
Bakalářská práce
Chování a preference spotřebitele na trhu šampónů v ČR.
Behavior and preferences of the consumer on shampoo market in the Czech Republic
Anotace:
SRBOVÁ, T. Chování a preference spotřebitele na trhu šampónů v ČR. Mendelova uni-verzita v Brně, 2017. Tato práce se zabývá zjištěním jednotlivých aspektů podílejících se na míře prodeje šamponů. Empirická část je vytvořena na základě marketingového vý-zkumu, který je blíže popsán v části teoretické. Spolu s ním jsou objasněny marketingové nástroje, kterými často jednotliví výrobci šamponů komunikují …víceAbstract:
SRBOVÁ, T. Behavior and preferences of the consumer on shampoo market in the Czech Republic. Mendel University in Brno, 2017. This thesis deals with the identification of individual aspects involved in sales of sham-poos. The empirical part is based on marketing research, which is described in detail in the theoretical part. Together with it, marketing tools are clarified, with which often communicate …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 1. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lenka Roubalová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický