Participativní metody ve výuce – Bc. Andrea STEHLÍKOVÁ
Bc. Andrea STEHLÍKOVÁ
Bakalářská práce
Participativní metody ve výuce
Participate methods in education
Anotace:
Tato bakalářská práce pojednává o participativních metodách ve výuce. Seznamuje čtenáře s různými typy škol nejen v historii, ale poukazuje na využití metod i v současné pedagogice. Jednotlivé kapitoly se zabývají tématy, které jsou z mého pohledu velice důležité pro zapojení žáků do výuky. Jsou to např. motivace, vzhled učebny, podpora zpětné vazby nebo samotný vztah se žáky. V práci jsou také podrobněji …víceAbstract:
This bachelor work deals with participation tutorial methods. It introduces the reader to various school types know not only in the past points at use of these methods in the presence as well. Individual chapters go in for themes which are from my point of view very important for involving the pupils into education. These are e.g. motivation, design of thee classroom, support of the feed-back or the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2006
Identifikátor:
1977
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2006
Citační záznam
Jak správně citovat práci
STEHLÍKOVÁ, Andrea. Participativní metody ve výuce. Brno, 2006. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Univerzitní institut
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 24. 04. 2006
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Univerzitní institutPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Univerzitní institutBakalářský studijní program / obor:
Pedagogika / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Vyučovací metody metody ve výuce praktického vyučování na středních odborných školách
Jaroslava Voráčková -
Vyučovací metody vedoucí k posilování úrovně finanční gramotnosti žáka základní školy
Kristýna VODIČKOVÁ -
Aplikace uživatelského přístupu jako vyučovací metody ve výuce fyziky na základní škole
Josef Hanák -
Čtenářská gramotnost žáků na primární škole s akcentem na vyučovací metody
Lenka HAWLICZKOVÁ -
Vyučovací metody vedoucí k posilování úrovně finanční gramotnosti žáka základní školy
Kateřina PLCHOVÁ -
Vyučovací metody vedoucí k posilování úrovně finanční gramotnosti žáka střední školy.
Jan PIŽL -
Vyučovací metody učitelů při inkluzivním vzdělávání v mateřských školách
Petra DRMOLOVÁ -
Vyučovací metody učitelů při inkluzivním vzdělávání v mateřských školách
Petra DRMOLOVÁ