Marketingová podpora prodeje pro prodejnu Nábytek Průša – Věra Plodíková
Věra Plodíková
Bakalářská práce
Marketingová podpora prodeje pro prodejnu Nábytek Průša
Anotace:
Cílem bakalářské práce je využití nástrojů marketingové podpory prodeje pro specializovaný maloobchod s nábytkem. Vybrané nástroje prodeje jsou definovány a je zhodnocena reakce na prodejnost zboží u daného marketingového nástroje. Dílčím cílem je zhodnocení současného nosného programu firmy, dle obratu zboží od dodavatelů. Tyto faktory jsou vyhodnoceny a slouží k doporučení pro majitele firmy, které …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance a řízení
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.