Věra Plodíková

Bakalářská práce

Marketingová podpora prodeje pro prodejnu Nábytek Průša

Anotace:
Cílem bakalářské práce je využití nástrojů marketingové podpory prodeje pro specializovaný maloobchod s nábytkem. Vybrané nástroje prodeje jsou definovány a je zhodnocena reakce na prodejnost zboží u daného marketingového nástroje. Dílčím cílem je zhodnocení současného nosného programu firmy, dle obratu zboží od dodavatelů. Tyto faktory jsou vyhodnoceny a slouží k doporučení pro majitele firmy, které …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2016

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty

Vysoká škola polytechnická Jihlava

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance a řízení

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.