Pedagogická komunikace jako základ výchovně-vzdělávacího procesu – Bc. David Janík
Bc. David Janík
Diplomová práce
Pedagogická komunikace jako základ výchovně-vzdělávacího procesu
Pedagogical communication as the basic of educational process
Anotace:
Diplomová práce nazvaná "Pedagogická komunikace jako základ výchovně vzdělávacího procesu" se věnuje problematice samotné pedagogické komunikace. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části bylo moji snahou popsat pojem a historii komunikace se základním členěním komunikace. Dále jsem se věnoval pedagogické komunikaci, osobnosti učitele a žáka a výukovým metodám. V praktické …víceAbstract:
Diploma thesis entitled "Pedagogical communication as the basic of educational process" deals with the issue of pedagogical communication itself. The work is divided into theoretical and practical part. In the theoretical part I attempted to describe the concept and history of communication with a basic segmentation of communication. I was also focused on pedagogical communication, personality of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2014
Zveřejnit od: 28. 3. 2014
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Janík, David. Pedagogická komunikace jako základ výchovně-vzdělávacího procesu. Brno, 2014. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 28.3.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 28. 3. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíMagisterský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Nejčastější chyby v pedagogické komunikaci učitelů na základních školách
Kateřina Badalová -
Práce s chybou v pedagogické komunikaci
Veronika Matějková -
Ztraceno v překladu. Chyby v českých překladech anglických filmů.
Michal ROSSMANN -
Pedagogické kompetence v odborném školství v oboru kuchař - číšník
Miroslava Machalová -
Analýza chyb v přízvuku v angličtině mezi českými studenty angličtiny
Kateřina Kobrová -
Spolupráce logopeda a psychologa a při diagnostice a terapii vybraných typů narušené komunikační schopnosti
Sandra WEISHEITEL -
Informační a komunikační technologie a jejich využití u dětí a žáků s narušenou komunikační schopností
Petra Doležalová -
Využití ukazatele EBITDA v komunikaci firem a veřejnosti, vypovídací schopnost a úskalí
Sabina Ulmannová