Projekt zvýšení spokojenosti zákazníků ve firmě Lubomír Uher - HARMONIE DESIGN – Bc. Lukáš Navrátil
Bc. Lukáš Navrátil
Diplomová práce
Projekt zvýšení spokojenosti zákazníků ve firmě Lubomír Uher - HARMONIE DESIGN
Project To Enhance Customers Satisfaction In The Company Lubomír Uher - HARMONIE DESIGN
Anotace:
Cílem diplomové práce je návrh projektu na zvýšení spokojenosti zákazníku ve firmě Lubomír Uher - HARMONIE DESIGN, zabývající se prodejem podlahovin a interiérového vybavení. Teoretická část se zabývá pohledem na problematiku chování zákazníka, teorií marketingového výzkumu a vybranými nástroji pro péči o zákazníka. Praktická část je věnována popisu společnosti a analýze spokojenosti zákazníků. Vychází …víceAbstract:
The aim of this diploma thesis is a proposal for increasing the customers satisfaction in the company Lubomír Uher HARMONIE DESIGN, which deals with selling the floor coverings and interior furnishings. The theoretical part deals with the view of the issue of consumer behaviour marketing research theory and selected tools for customer care. The practical part is dedicated to the description of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2014
Zveřejnit od: 2. 5. 2014
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NAVRÁTIL, Lukáš. \textit{Projekt zvýšení spokojenosti zákazníků ve firmě Lubomír Uher - HARMONIE DESIGN}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/daohhw/.
Jak správně citovat práci
Navrátil, Lukáš. Projekt zvýšení spokojenosti zákazníků ve firmě Lubomír Uher - HARMONIE DESIGN. Zlín, 2014. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 2. 5. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Mezilidská komunikace mezi zákazníkem a podavačem, důvěra a spokojenost zákazníků
Veronika Jirková -
Online marketingová komunikace restaurace
Derlichová Derlichová -
Online marketingová komunikace restaurace
Matýsková Matýsková -
Online marketingová komunikace vybrané firmy
Lucie Vavříková -
Online marketingová komunikace vybrané společnosti
Lucie Miková -
Marketingová komunikace vybrané maloobchodní jednotky
Denisa Kronusová -
Způsoby komunikace se zákazníkem jako strategie PR ve vybrané firmě
Iveta Ducháčková -
Podniková komunikace ve službách
Nicole Kratochvílová