Uplatnění absolventů vysokých škol technického zaměření ve strojírenských podnicích – Bc. Tomáš KADLEC
Bc. Tomáš KADLEC
Diplomová práce
Uplatnění absolventů vysokých škol technického zaměření ve strojírenských podnicích
Demand for Graduates of Technical Universities in industrial enterprises
Anotace:
Cílem této práce je za pomocí vybraných metod, nástrojů statistiky a marketingu zanalyzovat stav možností uplatnění absolventů technického zaměření ve strojírenských podnicích na území České republiky. Práce sleduje, jaké možnosti uplatnění mohou mít absolventi vysokých technických škol v letech 2016?2020. Pomocí marketingového výzkumu budou specifikovány respondenty požadované počty absolventů, typ …víceAbstract:
The aim of this work is using selected methods, statistics and marketing tools to analyze the condition of opportunities for graduates of technical specialization in engineering companies in the Czech Republic. The work follows what options exercise may be graduates of technical schools in the years 20162020. Using marketing research will be specified by respondents required numbers of graduates, type …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2016
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Danuše Mádlová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KADLEC, Tomáš. \textit{Uplatnění absolventů vysokých škol technického zaměření ve strojírenských podnicích}. Online. Diplomová práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta výrobních technologií a managementu. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/daxeva/.
Jak správně citovat práci
KADLEC, Tomáš. Uplatnění absolventů vysokých škol technického zaměření ve strojírenských podnicích. Ústí nad Labem, 2016. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta výrobních technologií a managementu
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta výrobních technologií a managementuUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta výrobních technologií a managementuMagisterský studijní program / obor:
Strojírenská technologie / Příprava a řízení výroby
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum v oblasti softwarových licencí na B2B trhu
Ondřej Čarný -
Uplatnění progresivních forem marketingové komunikace jako zdroj zvyšování povědomí o značce
Kateřina Fantová -
Marketingový výzkum výroby nového produktu a jeho možnosti při uplatnění na trhu
Munkhtsetseg GANKHUYAG -
Marketingový výzkum konkurenčního prostředí pro segment polymerových kondenzátorů
Iva Dohnalová -
Trendy marketingové komunikace a jejich uplatnění v praxi rodinného podnikání
Tomáš Filip -
Marketingový výzkum v podniku a jeho možnosti
Lenka HAVELCOVÁ -
Marketingový výzkum spokojenosti zaměstnanců dané společnosti
Michaela Bršelová -
Marketingový výzkum a jeho konkrétní použití ve zvoleném podnikatelském subjektu
Petr Suda