Výzkum znalosti značky firmy POEX Velké Meziříčí, a.s. před vstupem do sociálních sítí – Libuše Střechová
Libuše Střechová
Bakalářská práce
Výzkum znalosti značky firmy POEX Velké Meziříčí, a.s. před vstupem do sociálních sítí
Knowledge research of the brand of POEX joint-stock company before entering social netowrks
Anotace:
Hlavním cílem bakalářské práce je pomocí vlastního výzkumu zjistit, jaká je znalost značky firmy POEX Velké Meziříčí, a.s. mezi spotřebiteli. Výzkum zároveň poslouží jako základ pro srovnání stavu před a po zavedení komunikace společnosti na Facebooku a vyhodnocení úspěšnosti tohoto kroku. Společnost bude moci na základě dalšího šetření v budoucnosti stanovit vliv nového komunikačního kanálu na znalost …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 1. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance a řízení
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.