Prodej zboží a služeb prostřednictvím onlinových tržišť v České republice – Bc. Jakub Možný
Bc. Jakub Možný
Diplomová práce
Prodej zboží a služeb prostřednictvím onlinových tržišť v České republice
Sale of Goods and Services via Online Marketplaces in the Czech Republic
Anotace:
Diplomová práce se věnuje problematice prodeje zboží a služeb prostřednictvím onlinových tržišť v České republice. Cílem práce je na základě dotazníkového šetření a polostrukturovaných rozhovorů provést celkové zhodnocení prodeje zboží a služeb prostřednictvím onlinových tržišť v České republice. Teoretická část práce vymezuje na základě metody zkoumání dokumentů prostřednictvím komparace a syntézy …víceAbstract:
The diploma thesis focuses on the sale of goods and services through online marketplaces in the Czech Republic. The aim of the diploma thesis is to make an overall evaluation of the sale of goods and services through online marketplaces in the Czech Republic on the base of a questionnaire survey and semi-structured interviews. The theoretical part of the diploma thesis defines the issues of trade, …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 3. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2023
- Vedoucí: Ing. Miroslava Navrátilová, Ph.D.
- Oponent: Martin Beran, externi
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Exploring the Functioning of Peer-to-peer Online Marketplace Platforms in France and Germany
Rikarda Dorothea Ariane PLENZ -
SEO obchodu na online marketplace Etsy
Kateřina Drbohlavová -
Podnikatelský plán pro online tržiště
Vasyl Rozman -
Digitální plán online tržiště pro sběratele
Jan Maňák -
Elektronický obchod a role administrátora
Daniela Vostradovská -
Influence of sales promotion on brand awareness and customer loyalty of AMUL limited
Anitta Mathew -
Impact of AI on Sales and Marketing Activities in E-Commerce Enterprises
Omar Daouk -
Sales Promotion as a tool of the Integrated Marketing Communication in the selected company (FMCG)
Shawky Gamal Shawky Hassan Rezk
Název
Vložil
Vloženo
Práva