Nástroje politického marketingu v olomouckých tištěných médiích v rámci senátních voleb 2016 – Tereza MICHALCOVÁ
Tereza MICHALCOVÁ
Bakalářská práce
Nástroje politického marketingu v olomouckých tištěných médiích v rámci senátních voleb 2016
Political marketing tools in Olomouc print media within Senate elections 2016
Anotace:
Tato bakalářská práce pojednává o nástrojích politického marketingu a jejich využití v tištěných médiích. Sledovány jsou také typy interakcí, které probíhají mezi novináři a volebními týmy. Práce je postavena na příkladu senátních voleb 2016 a olomouckých tištěných médií. Použitou metodikou jsou kvalitativní polostrukturované rozhovory doplněné o vyhledávání v archivu Olomouckého deníku a Mladé fronty …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with political marketing tools and their utilisation in print media. The types of interactions, which take place between journalists and campaign teams are also observed. The thesis is set on a specimen of Senate elections 2016 and Olomouc print media. The used methodology is the qualitative semi-structured interviews completed with search in archives of Olomoucký deník and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. et Mgr. Karel Páral
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MICHALCOVÁ, Tereza. \textit{Nástroje politického marketingu v olomouckých tištěných médiích v rámci senátních voleb 2016}. Online. Bakalářská práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Filozofická fakulta. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/ddfog0/.
Jak správně citovat práci
MICHALCOVÁ, Tereza. Nástroje politického marketingu v olomouckých tištěných médiích v rámci senátních voleb 2016. Olomouc, 2018. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Žurnalistika
Práce na příbuzné téma
-
Prezidentské kampaně ve Francii – analýza vývoje politické komunikace a nastolování agendy vítězných kandidátů
Markéta Baráková -
Analýza senátní volební strategie. Případová studie volebního obdovu 57 - Vyškov v roce 2014
Kristýna Chaloupková -
Volební kampaň kandidáta do Senátu Leoše Hegera: Prohrané volby = špatná volební kampaň?
Jana Trejbalová -
Senátní volby v ČR 2010 - Volební strategie kandidátů před prvním a druhým kolem voleb
Ladislav Pošmura -
Analýza volební kampaně v senátních volbách 2008: Případová studie znojemského kandidáta za ODS Petra Nezvedy
Miloš Gregor -
Co je úspěch? Viděno očima úspěšných žen. Soubor publicistických rozhovorů pro brněnskou MF DNES
Vojtěch Labuda -
Proměny hodnotové orientace deníků MF Dnes a Právo v kontextu teorie tiché revoluce
Eliška Hypšmanová -
Proměny mediální reprezentace schizofrenie v deníku MF Dnes
Zuzana Šikalová
Název
Vložil
Vloženo
Práva