Diagnostika inkluzivního prostředí ve středním odborném školství – Renáta Barešová
Renáta Barešová
Bakalářská práce
Diagnostika inkluzivního prostředí ve středním odborném školství
Diagnostics of inclusive environment in secondary vocational schools
Anotace:
Bakalářská práce „Diagnostika inkluzivního prostředí ve středním odborném školství“ obsahuje teoretickou a praktickou část. V teoretické části je vymezena terminologie sloužící k vysvětlení pojmu Inkluze. Čtenář je seznámen s rozdíly mezi jednotlivými pojetími inkluze a přístupy k praktické aplikaci inkluze ve školství. Dále byla pozornost věnována především vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími …víceAbstract:
Bachelor thesis "Diagnostics of an inclusive environment in high school vocational education" included a theoretical and practical part. Terminology was defined in the theoretical part and served to explain the Inclusion concept. The reader was then familiarized with the main discrepancies concerning inclusion. Consideration was then given especially to the schooling of pupils with the need for special …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jiří Votava, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Institut vzdělávání a poradenstvíČeská zemědělská univerzita v Praze
Institut vzdělávání a poradenstvíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství praktického vyučování
Práce na příbuzné téma
-
The Inclusion of Children with English as an Additional Language into the Mainstream Education of the United Kingdom
Lenka Nováková -
Inkluzivní vzdělávání v České republice a v Anglii
Klára Lehká -
An evaluation existing service provisions for students with hearing impairment and the conditions necessary for effective implementation of inclusive education programme in Nigeria
James Abua EWA -
Problematika evaluace škol v oblasti inkluze
Romana FRANKOVÁ -
Učitel jako klíčový prvek inkluze ve vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Terezie KUCHAŘOVÁ -
Přechod dětí z mateřské školy do základní školy pohledem učitelů, náměty na přípravu dítěte do 1. ročníku základní školy
Lenka Šavrňáková -
Podnikatelský záměr-zřízení mateřské skoly
Michaela Šťastná -
Analýza morfologicko-syntaktické jazykové roviny u dětí v logopedické třídě mateřské skoly
Lenka Fiedlerová
Název
Vložil
Vloženo
Práva