Návrh public relations strategie pro folkového písničkáře Zdeňka Hamříka – Radka Horáková
Radka Horáková
Diplomová práce
Návrh public relations strategie pro folkového písničkáře Zdeňka Hamříka
Public Relations Strategy for the Folk Songwriter Zdeněk Hamřík
Anotace:
Autorka se v předkládané diplomové práci zabývá problematikou public relations. Zpracovává dostupné teoretické podklady z této oblasti, a to s ohledem na jejich možné využití v praxi. Představuje folkového písničkáře Zdeňka Hamříka a prostřednictvím SWOT analýzy se snaží porozumět jeho stávající situaci. Na základě výsledků této analýzy pak pro něj navrhuje konkrétní public relations strategii na rok …víceAbstract:
In her master thesis, the author focuses on the problems of public relations. She processes available theoretical materials concerned with this field in a way they can be applied in practise. She presents the folk singer and songwriter Zdeněk Hamřík and she uses SWOT analysis to understand his present situation. Employing the acquired information, she proposes a specific public relations strategy he …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2008
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2008
- Vedoucí: Marie Hádková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 1. 4. 2008 dostupné: světu
Univerzita Palackého
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Humanitní studia / Česká filologie - Žurnalistika
Práce na příbuzné téma
-
Social Media as a Public Relations and Communications Tool
Irina Pak -
Měření efektivity Public relations se zaměřením na media relations a následná aplikace na konkrétní PR kampaň
Jana Wiesnerová -
Online média (sociální sítě) jako komunikační kanál soudobého public relations
Kamilla Yerkimbekova -
Nová média, sociální sítě jako komunikační kanál public relations
Tímea Šalátová -
Public relations vybrané neziskové organizace
Adam Rapák -
Vliv public relations na image firmy
Michaela Bělíková -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Karin Volicerová -
Public relations vybrané neziskové organizace
Veronika Hašková
Název
Vložil
Vloženo
Práva