Hudební nosiče, přehrávače a jejich využití – Filip ŠŤASTNÝ
Filip ŠŤASTNÝ
Bakalářská práce
Hudební nosiče, přehrávače a jejich využití
Music media, players and their application
Anotace:
Bakalářská práce se bude zabývat historickým vývojem hudebních nosičů a jejich přehrávačů. V kapitolách se postupně představí jednotlivé druhy nosičů počínaje od vynálezu fonografu, gramofonové desky, audiokazety, kompaktního disku až po dnešní moderní elektronickou podobu uchování hudby. V bakalářské práci se také postupně popíše problematika jednotlivých technologických způsobů při jejich výrobě …víceAbstract:
The Bachelor Thesis describes the historical development of audio media formats and corresponding audio players. Each chapter will introduce individual type of media formats one by one starting from the invention of the phonograph, gramophone record, audio cassette, compact disc, all the way to contemporary electronic media storing. Furthermore, the issues with individual technologic methods of producing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Luboš Hána, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠŤASTNÝ, Filip. Hudební nosiče, přehrávače a jejich využití. Ústí nad Labem, 2017. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Popularizace hudby a organizace hudebního života
Práce na příbuzné téma
-
Hudební nosiče, přehrávače a jejich využití
Filip ŠŤASTNÝ -
Proměny filmové hudby a postprodukčního procesu: úvod do studia filmové hudby
Petr Kocanda -
Mezigenerační rozdíly v chování spotřebitelů na trhu populární hudby
Markéta Konvičková -
Analýza pirátského chování na trhu hudby
Markéta Konvičková -
Průmysl populární hudby v období legislativních proměn ochrany duševního vlastnictví v souvislosti s digitálním šířením hudby.
Jana Kukačková -
Prodej hudby pomocí digitálních platforem
Radek Mikan -
Srovnaní oceňovacích schémat při prodeji digitální hudby
Soňa Jakubová Niedermayerová -
Analýza prodeje hudby prostřednictvím Internetu
David Štencel