Kristýna DRÁPALOVÁ
Bakalářská práce
Malba světlem
Painting with light
Anotace:
Teoretická část bakalářské práce objasňuje rozdíl mezi technickým obrazem a klasickým obrazem, rovněž vysvětluje moje zaujetí tímto novým typem obrazu. Práce také vysvětluje moje důvody, vedoucí ke kombinovaní těchto dvou typů obrazu. Uvádím zde inspirační zdroje a hlavně postup realizace praktické části bakalářské práce.Abstract:
The theoretical part explains difference between technical picture and classical painting and explains my interest in this new type of picture. Thesis also explains my reasons why I direct to combination of those two types of picture. I include my inspiration source and especially procedure of realization of practical part.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2016
Zveřejnit od: 12. 5. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2016
- Vedoucí: Mgr. art. Dariusz Gajewski, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
DRÁPALOVÁ, Kristýna. Malba světlem. Ostrava, 2016. bakalářská práce (BcA.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Fakulta umění
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 12.5.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 12. 5. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Fakulta uměníOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Fakulta uměníBakalářský studijní program / obor:
Výtvarná umění / Kresba
Práce na příbuzné téma
-
Fotografie versus malba: otázka estetické hodnoty
František Ponzer -
Malířské agregace - malba a digitální tisk
Jan RAŠKA -
Re-Forma (gestická malba)
Petra RYBAŘÍKOVÁ -
Malba pohybem, pohyb malbou.
Anna Urbanová -
Digitální malba
Aleš BOŘUTA -
Malba a emoce, význam tvořivé vizualizace
Denis Hnát -
Akční malba a její aplikace v předškolním vzdělávání
Nikola Miškaříková -
Restaurování nástěnné malby - nástěnná malba ve štukovém poli nad vchodem do tzv. Tencallova sálu. Možnosti odstranění druhotných vápenných nátěrů z vápenných podkladů.
Adéla Škrabalová