Strategický management zemědělského družstva – Bc. Dominika Horáčková
Bc. Dominika Horáčková
Diplomová práce
Strategický management zemědělského družstva
Strategic management of the agricultural company
Anotace:
Diplomová práce se zabývá návrhem strategických alternativ pro vybraný zemědělský podnik. Tato problematika je zkoumána v praktické části práce na základě potřebných teoretických východisek. Celá práce je tedy rozdělena na dvě klíčové části, literární rešerši a vlastní práci. Na základě výsledků analýz, provedených v praktické části práce, jsou formulována strategická doporučení. Následně je sestaven …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the proposal of strategic alternatives of the selected agricultural company. These issues are explored in the practical part on the basis of the required theoretical foundations. The whole thesis is divided into two key parts, literary research and practical part. Based on the results of the analyses which were carried out in the practical part of the thesis, there are …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Pavel Žufan, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický
Práce na příbuzné téma
-
Kritické faktory úspěchu strategického reportingu
Eva-Marie Lacinová -
Kritické faktory úspěchu veřejných zakázek na inovativní řešení (PPI)
Martin Januška -
Kritické faktory úspěchu pohledem majitelů startupů v českém inkubátoru ESA-BIC
Michal Sklenář -
Kritické faktory úspěchu Lean Six Sigma ve výrobním procesu gumárenského průmyslu
Petr Dušek -
Vliv metod vývoje SW na kritické faktory úspěšnosti projektu
Martin Balucha -
Marketingový plán při znovu uvedení produktu na trh a jeho kritické faktory úspěchu
Pavla Antošová -
Podnikové sociální sítě - kritické faktory úspěchu
Dominik Šlahař -
Kritické faktory využití veřejných zakázek na inovace (PPI)
Pavla TICHÁ