Příčiny nedokončení studia netradičních studentů – Bc. Iva MOLNÁROVÁ
Bc. Iva MOLNÁROVÁ
Bakalářská práce
Příčiny nedokončení studia netradičních studentů
Causes of non-completion of studies of non-traditional students
Anotace:
Text práce se zaměřuje na netradiční studenty ve formálním vzdělávání, resp. v terciálním vzdělávání. V teoretické časti popisuje autorka východiska pro studium dané problematiky jako je celoživotní učení, jeho vývoj a roli, jakou má ve vzdělávání dospělých. Samotnému vzdělávání dospělých, jeho specifikům včetně motivačních faktorů a bariér, je věnována zvláštní kapitola. Zde se předkládají základní …víceAbstract:
The text of the thesis focuses on non-traditional students in formal education, particularly tertiary education. In the theoretical part, the author describes the starting points for studying the given issue, such as lifelong learning, its development and the role which it plays in adult education. A special chapter is devoted to adult education itself, its specifics, including motivation factors and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Milan Chmura, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MOLNÁROVÁ, Iva. Příčiny nedokončení studia netradičních studentů. Ostrava, 2021. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Pedagogika / Andragogika
Práce na příbuzné téma
-
Formální vzdělávání netradičních studentů
Alena HORÁKOVÁ -
Formální vzdělávání netradičních českých studentů v Irsku
Eva VYORALOVÁ -
Motivace pro vzdělávání vysokoškolských studentů s duševním onemocněním
Tereza Haušildová -
Komparace motivace dospělých studentů ve formálním a neformálním systému hudebního vzdělávání.
Milan KOUKAL -
Důvody středoškolského studenta jiné než denní formy studia k dalšímu formálnímu vzdělávání
Věra ŠPINDLEROVÁ -
Netradiční studenti v doplňujícím pedagogickém studiu
Veronika Švigostová -
Studenti v kombinované formě studia očima vysokoškolských učitelů
Markéta Jelínková -
Strategie učení se jazyku a preference stylu učení se jazykům ve výuce anglického jazyka
Kateřina Hibšová