Multilevel marketing a jeho aplikace ve vybrané finanční společnosti – Bc. Radim Fiala
Bc. Radim Fiala
Bakalářská práce
Multilevel marketing a jeho aplikace ve vybrané finanční společnosti
Multi Level Marketing and its application in the selected financial company
Anotace:
Práce je zaměřena na problematiku mulilevel marketingu ve finančním poradenství. Je zde provedena charakteristika multilevel marketingového přístupu v podniku Profi-Advisors, s. r. o. Na základě jeho zhodnocení je uveden dále soubor doporučení pro zefektivnění fungování tohoto podniku.Abstract:
This thesis is focused on the problematic of multilevel marketing in financial advisory. The thesis includes characteristic of multilevel marketing approach in Profi-Advisors, L.t.d. Based on its assessment is created a set of recommendations for improving of current situation of this company.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2016
- Vedoucí: doc. Ing. Marcela Kožená, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Fiala, Radim. Multilevel marketing a jeho aplikace ve vybrané finanční společnosti. Pardubice, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a provoz podniku
Práce na příbuzné téma
-
Nekalé praktiky v multilevel marketingu
Karolína Tomková -
Komunikační mix v multilevel marketingové společnosti
Vladimír Kašpar -
Rozvoj a vedení lidí v multilevel marketingu
Lenka Janků -
Současná podoba finančního poradenství
Pavel Šafařík -
Analýza finanční gramotnosti finančních poradců v ČR
Karel Bouček -
Odměňování zaměstnanců pomocí mzdových stupnic - rozbor systému odměňování pomocí pevné složky mzdy u vybrané firmy
Dana Lakronová -
Odměňování zaměstnanců pomocí mzdových stupnic - rozbor systému odměňování pomocí pevné složky mzdy u vybrané firmy
Vlastimil Musil -
Odměňování za práci – zásada rovného odměňování
Markéta Králíková