Projekt marketingové komunikace firmy AVEX TRADE, spol. s r. o. – Bc. David MATULAJ
Bc. David MATULAJ
Diplomová práce
Projekt marketingové komunikace firmy AVEX TRADE, spol. s r. o.
Marketing communication project of company AVEX TRADE, spol. s r.o.
Anotace:
Téma této diplomové práce je projekt marketingové komunikace firmy Avex Trade, spol. s r.o. V teoretické části je podrobně rozebrána marketingová komunikace, marketing na mezipodnikových trzích a mezinárodní marketingová komunikace. Obsahem praktické části jsou představení Avex Trade a výrobního programu, analýza marketingové komunikace v letech 2000 až 2004, SWOT analýza firmy i marketingové komunikace …víceAbstract:
The theme of this Master thesis is Marketing communication project of Avex Trade, spol. s. r. o. In the theoretical part you can find what is marketing communication in detail, business to business marketing and international marketing communication. Abstract of the practical part contains information about Avex Trade, its production programme, analysis of marketing communication since 2000 till 2004 …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2005
Zveřejnit od: 11. 5. 2015
Identifikátor:
1875
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2005
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MATULAJ, David. Projekt marketingové komunikace firmy AVEX TRADE, spol. s r. o.. Zlín, 2005. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 11. 05. 2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 11. 5. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Marketingová komunikace v prostředí startupu mezinárodního filmového festivalu
Irina Gorbik -
Marketingová komunikace prodejce alkoholických nápojů
Martin Jurka -
Marketingová komunikace festivalů artificiální hudby: Mezinárodní Hudební Festival Český Krumlov
Barbora Toiflová -
Mezinárodní marketingová komunikace
Barbora Bezvodová -
Mezinárodní marketingová komunikace Cinema City
Soňa Wollnerová -
Mezinárodní marketingová komunikace vybraného podniku
Adela Šimčová -
Marketingová komunikace mezinárodního hudebního festivalu
Dajana Krestová