Natália Gorelová

Bakalářská práce

Marketingová komunikácia vybraného ubytovacieho zariadenia

Marketingová komunikace vybraného ubytovacího zařízení
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací hotelu Lesná. Práce obsahuje identifikaci hotelu z pohledu marketingového mixu, včetně určení jeho cílové skupiny. Na základě toho byla vypracovaná analýza prostředí hotelu a SWOT analýza. Na závěr byl zpracovaný návrh na zlepšení výstupu hotelu v oblasti marketingové komunikace. Návrh je doplněný o rozpočet jednotlivých nákladových položek a o grafické …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with marketing communication of the Lesna Hotel. The thesis contains the identification of the hotel from the marketing mix point of view, including the determination of its target group. Based on this, an analysis of the hotel environment and a SWOT analysis were prepared. Finally, a proposal was created to improve the output of the hotel in the field of marketing communication …více
Abstract:
Bakalárska práca sa zaoberá marketingovou komunikáciou hotela Lesná. Práca obsahuje identifikáciu hotela z pohľadu marketingového mixu, vrátane určenia jeho cieľovej skupiny. Na základe toho bola vypracovaná analýza prostredia hotelaa SWOT analýza. Na záver bol spracovaný návrh na zlepšenie výstupu hotela v oblasti marketingovej komunikácie. Návrh je doplnený o rozpočet jednotlivých nákladových položiek …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Marek Záboj, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta

Mendelova univerzita v Brně

Provozně ekonomická fakulta

Bakalářský studijní program / obor / specializace:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický / Daně a veřejné finance