Kristýna Kudelová

Diplomová práce

Vnímaná zdatnost v řízení školní třídy u učitelů základních škol

Teachers Classroom Management Self-Efficacy in Primary Education
Anotace:
Tato diplomová práce se věnuje vnímanou zdatností v oblasti managementu třídy u učitelů na 1. stupni základní školy. Především jde o jejich schopnosti v oblastech managementu chování a managementu výuky. Hlavním cílem této práce je zjistit, na jaké úrovni vnímané zdatnosti v řízení třídy se učitelé 1. stupně základních škol nacházejí. Teoretická část se zabývá nejen vymezením pojmu self-efficacy, ale …více
Abstract:
This thesis deals is about self-efficacy in classroom management in primary school teachers. The main aim of this work is to find at what level of self-efficacy in classroom management primary school teachers are located. Also important for this work is the theoretical part, which deals not only with the definition of the concept of self-efficacy, but also with the teacher in the role of manager. This …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. PhDr. Mgr. Marcela Janíková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Kudelová, Kristýna. Vnímaná zdatnost v řízení školní třídy u učitelů základních škol. Zlín, 2024. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta humanitních studií

Magisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy

Práce na příbuzné téma