Speciální třída jako součást základní školy s běžným vzdělávacím programem ZŠ – Pavla VODÁKOVÁ
Pavla VODÁKOVÁ
Diplomová práce
Speciální třída jako součást základní školy s běžným vzdělávacím programem ZŠ
Special class as a part of the Elementary School with the mainstream curriculum.
Anotace:
Diplomová práce "Speciální třída jako součást základní školy s běžným vzdělávacím programem ZŠ" se zabývá integrací žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a jejich možností vzdělávat se v běžných třídách spádových základních škol nebo v nově vznikajících speciálních třídách, které jsou součástí těchto základních škol. Cílem této práce je přiblížit čtenáři problematiku vzdělávání žáků se speciálními …víceAbstract:
The present thesis "The Class with special needs as part of elementary school with its basic educational program" studies the integration of children with special needs and further deals with possibility to educate them in ordinary class at elementary school or in separate special class located also there. The aim of this work is to bring the reader to the issue of education of pupils with special …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2015
Zveřejnit od: 17. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Kristýna Krahulcová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VODÁKOVÁ, Pavla. Speciální třída jako součást základní školy s běžným vzdělávacím programem ZŠ. Olomouc, 2015. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 17. 4. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Individuální přístup k žákům se speciálními potřebami a k žákům z neúplných rodin
Marie Zaoralová -
Přístup k žákům s Aspergerovým syndromem na 1. stupni ZŠ z hlediska podpory sociálního začlenění a komunikace
Barbora Pátková -
Individuální přístup k žákům se speciálními vzdělávacími potřebami při odborném vzdělávání
Jana Doležalová -
Přístup k žákům s SVP a jejich vzdělávání na malotřídní škole
Andrea Hrstková -
Přístup učitelů k žákům s ADHD na prvním stupni základních škol
Marie Vacková -
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Přístup pedagogů k hodnocení žáků v hudební výchově na 2. stupni základních škol
Kristýna Pechancová -
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek
Název
Vložil
Vloženo
Práva