Podnikání českého subjektu ve vybraném odvětví a stanoveném členském státě (státech) EU – Ing. Roman Hokr
Ing. Roman Hokr
Diplomová práce
Podnikání českého subjektu ve vybraném odvětví a stanoveném členském státě (státech) EU
Czech business subject in the chosen sector and member state(s) of the EU
Anotace:
Diplomová práce pojednává o společnosti, která chce vstoupit s českým výrobkem na zahraniční trh, a vhodné volbě takového postupu. Vstup zahraničního investora na nový trh je definován ze všech hledisek, tj. od vstupu nenáročného na zahraniční investice až po investičně náročný vstup. V práci se pojednává o teorii segmentace jednotlivých trhů a postupech, jak správný trh vybrat. Jednotlivé zahraniční …víceAbstract:
Diploma thesis deals with company that wants to join with Czech product to the foreign market, and suitable choice of such a procedure. The entry of foreign investors into a new market is defined in all its aspects, ie from inexpensive entry to foreign investment to the capital intensive input. The thesis discusses the theory of segmentation of individual markets, and how to choose the right market …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2014
Zveřejnit od: 7. 5. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2014
- Vedoucí: doc. Ing. Zuzana Potužáková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Hokr, Roman. Podnikání českého subjektu ve vybraném odvětví a stanoveném členském státě (státech) EU. Liberec, 2014. diplomová práce (Ing.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 7.5.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 7. 5. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Ekonomická fakultaVázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN
TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Formy vstupu podniků na zahraniční trhy se zaměřením na franchising
Anna Kadlecová -
Strategie vstupu firmy na zahraniční trh
Michal Anestis -
Marketingová strategie vstupu podniku na nové trhy
František Koutník -
Internacionalizace rodinných podniků: Faktory a formy vstupu na zahraniční trhy
Marco Hahn -
Analýza aktuální situace na bosensko-chorvatských hranicích - se zaměřením na postupy pohraniční policie při nelegálním vstupu na území země
Tereza Vrablíková -
Přínosy a rizika vstupu českých společností na zahraniční trh
Vendula Soukeníková -
Vliv země původu značky na formy vstupů na zahraniční trhy a tržní strategie
Dmitrii Kholodov -
Strategie vstupu vybrané české firmy na zahraniční trh
Marek Netolický