Strategické řízení regionální značky - region Krušnohoří – Kateřina Ježková
Kateřina Ježková
Diplomová práce
Strategické řízení regionální značky - region Krušnohoří
Management of the regional brand - Krušnohoří region
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá značkou KRUŠNOHOŘÍ regionální produkt. Cílem je posoudit pozici a hodnoty této značky, identifikovat aktivity, na kterých je značka postavena, a zjistit rozšíření značky v povědomí veřejnosti. Teoretická část se zaměřuje na marketing, marketingové nástroje, význam značky pro marketing, chování spotřebitele, řízení značky a systém značení na území ČR. Na úvod vlastní práce …víceAbstract:
The diploma thesis concerns with brand KRUŠNOHOŘÍ regional product. The aim of thesis is to qualify the position and the value of brand, identify activities, which the brand is built on, and evaluate the consciousness about the brand. The theoretical part focuses on the marketing, marketing tools, matter of brand to marketing, process of decision making by consumers, brand management and the system …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lucie Vokáčová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Veřejná správa a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Strategický marketing včetně projektové studie
Gabriela Ondračková -
Strategický marketing včetně projektové studie
Adéla Svozilková -
Strategický marketing včetně projektové studie
Maksim Novgorodov -
Strategický marketing včetně projektové studie
Lukáš Chytil -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Marketingový mix a strategický marketing ve vybraných službách
Jan Slanec -
Strategický marketing vybrané lezecké stěny
Daniela Kotrbová -
Vliv marketingové komunikace na rozhodování spotřebitele
Dominika Buchtová
Název
Vložil
Vloženo
Práva