Aspekty využití výukových metod ve výuce praktického vyučování – Stanislav Mrázek
Stanislav Mrázek
Bakalářská práce
Aspekty využití výukových metod ve výuce praktického vyučování
Aspects of the use of teaching methods in teaching practical teaching
Anotace:
Bakalářská práce „Aspekty využití výukových metod ve výuce praktického vyučování“ popisuje některé z mnoha prvků, které významně ovlivňují nejen podobu neboli formu, ale i samotný průběh praktického vyučování. Některé jsou předem dané, ale jsou i takové, které vstupují do edukačního procesu v jeho průběhu. Klíčovou úlohu v tomto případě hrají nejen vhodně zvolené, ale také správně zvládnuté výukové …víceAbstract:
The bachelor's thesis "Aspects of the use of teaching methods in teaching practical teaching" describes some of the many elements that significantly affect not only the form or form, but also the course of practical teaching. Some are predetermined, but there are also those that enter the educational process during it. The key role in this case is played not only by appropriately chosen, but also correctly …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 6. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2022
- Vedoucí: doc. Mgr. Pavel Pecina, Ph.D.
- Oponent: Kristýna Balátová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzděláváníMendelova univerzita v Brně
Institut celoživotního vzděláváníBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství praktického vyučování a odborného výcviku
Práce na příbuzné téma
-
Adaptive learning processes in a process-oriented Learning management system
Patrícia Eibenová -
Learning Strategies for Introverted Learners Aimed at Online Learning
Kateřina Muchová -
Teacher Development Cycles of Alternatively Certified TEFL Teachers: The Construction of Professional Development and Professional Identity of Teachers Working in the TEFL Industry
Ezra Anthony Howard