Posílení firemní kultury divize KOVO společnosti Zálesí a. s. – Bc. Pavla HOŘÁKOVÁ
Bc. Pavla HOŘÁKOVÁ
Diplomová práce
Posílení firemní kultury divize KOVO společnosti Zálesí a. s.
Corporate culture reinforcement of KOVO division of company Zálesí
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou firemní kultury v divizi KOVO společnosti Zálesí a. s. Její teoretická část obsahuje poznatky o podstatě firemní kultury, o její struktuře a významu a o možnostech jejího posilování. V praktické části je zpracována analýza současného stavu firemní kultury divize KOVO metodou dotazníkového šetření a strukturovaného rozhovoru. Závěrečná projektová část obsahuje …víceAbstract:
This thesis deals with the corporate culture within the plant KOVO of company Zálesí. Its theoretical part contains information about the fundamental of corporate culture, its structure and meaning and the possibilities of strengthening. The practical part deals with the analysis of the current state of corporate culture in plant KOVO via the questionnaire survey and structured interview. The final …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2011
Identifikátor:
21667
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HOŘÁKOVÁ, Pavla. Posílení firemní kultury divize KOVO společnosti Zálesí a. s.. Zlín, 2011. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 02. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Prospěšnost zákaznicky orientované firemní kultury pro posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu
Marcela Neumanová -
Etika jako součást firemní kultury hotelové společnosti
Kateřina Havlíčková -
Spokojenost zaměstnanců ve věku nad 60 let s firemní kulturou společnosti XY
Iveta Šobrová -
Vliv vybraných faktorů firemní kultury na spokojenost zaměstnanců
Lenka Koňušíková -
Firemní kultura a spokojenost zaměstnanců
Ondřej Cieslar -
Spokojenost zaměstnanců firmy Dřevo trust, a.s. s firemním informačním systémem
Milan Pavlík -
Firemní kultura podniku xy a její vliv na spokojenost zaměstnanců, zákazníků
Viktoriya Slepokurova -
Svobodná firemní kultura společnosti SCIO a její vliv na spokojenost zaměstnanců
Lucie Opočenská