Zapojenost digitálních influencerů do kampaní na podporu vybrané značky – Markéta Večeřová
Markéta Večeřová
Bakalářská práce
Zapojenost digitálních influencerů do kampaní na podporu vybrané značky
Involvement of Digital Influencers in Campaigns to Promote the Selected Brand
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá objasněním pojmu influencer, jejich zapojování do kampaní značek a následného vlivu na konzumenty. Teoretická část je zaměřena na objasnění základních pojmů týkajících se marketingového mixu, influencer marketingu, influencerů, druhů spoluprací a rozebírání tématu etického hlediska spolu s označováním reklamy. Praktická část se zabývá kvalitativním výzkumem, realizovaným …víceAbstract:
This is bachelor thesis engaged about concept clarification about infuencers and theire involvement in campaigns for brands and effect on consumer. Theoretic part is focused on clarification basic concepts relating to marketing mix, influencer marketing, influencers, kinds of cooperatinos, disassembly of topics and some ethical aspect. Practical part is focused on qualitative research, realized by …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VEČEŘOVÁ, Markéta. \textit{Zapojenost digitálních influencerů do kampaní na podporu vybrané značky}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/dk393h/.
Jak správně citovat práci
Večeřová, Markéta. Zapojenost digitálních influencerů do kampaní na podporu vybrané značky. Zlín, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Dezinformační kampaně, sociální sítě a pozitivní závazky státu
Robert Nersesjan -
Reklamní kampaň v prostředí sociální sítě Facebook
Pavel Černík -
Sociální sítě podporující prezentaci značky a rozhodování v podniku
Puto Puto -
Jak sociální sítě ovlivňují nákupní chování spotřebitelů
Filip CHALOUPKA -
Vzestup a úpadek sociální sítě Facebook a jeho využití v marketingu
Jan Šplíchal -
Sociální sítě jako nástroj pro politický marketing ve volební kampani
Antonín Vojtěch Brabec -
Sociální sítě v prezidentské předvolební kampani - případová studie USA
Karolína NEZVALOVÁ