Bc. Iveta VRZALOVÁ

Diplomová práce

Projekt využití marketingové komunikace pro upevnění postavení na trhu České pojišťovny a. s., agentury Třebíč

Project use of marketing communication to consolidate market position the České pojišťovny, agency Trebic
Anotace:
Diplomová práce pojednává o dvou oblastech - pojišťovnictví a marketingové komu-nikaci. Cílem této práce je navrhnout projekt jak zlepšit marketingovou komunikaci České pojišťovny v agentuře Třebíč. Teoretická část obsahuje pojmy spjaté s pojistným trhem a některé nástroje marketingové komunikace. Praktická část se zabývá současným stavem v České pojišťovně a v její pobočce Třebíči. Jsou uvedeny analýzy …více
Abstract:
The graduation theses refers about two range of insurance system and marketing communication. This is about propose project to take effect to improve marketing communication in Czech insurance agency in Třebíč. Theoretical part contains ideas about insurance market and some tools of marketing communication. Practical part refers to present status in Czech insurance system, especially in Třebíč agency …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 8. 2008
Identifikátor: 8339

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 9. 2008

Citační záznam

Jak správně citovat práci

VRZALOVÁ, Iveta. Projekt využití marketingové komunikace pro upevnění postavení na trhu České pojišťovny a. s., agentury Třebíč. Zlín, 2008. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 15. 08. 2008

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.