Projevy autority v práci učitelky mateřské školy – Lic. Veronika Kantorová
Lic. Veronika Kantorová
Diplomová práce
Projevy autority v práci učitelky mateřské školy
Acting of authority in the work of a kindergarten teacher
Anotace:
Diplomová práce se zabývá projevy autorit v práci učitelky mateřské školy. V teoretické části práce jsou charakterizovány koncepty autorit a jejich působení v pedagogickém prostředí mateřské školy a sumarizované poznatky o významu učitele. Cílem bylo analyzovat projevy autority učitelky mateřské školy v kontaktu s dětmi. V praktické části je prezentován kvalitativní design výzkum, který byl realizován …víceAbstract:
The thesis explores the manifestations of authority in the work of preschool teachers. The theoretical part characterizes the concepts of authority and their impact in the preschool educational environment, summarizing knowledge about the significance of teachers. The goal was to analyze the manifestations of authority of a preschool teacher in contact with children. In the practical part, a qualitative …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kantorová, Veronika. Projevy autority v práci učitelky mateřské školy. Zlín, 2024. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíMagisterský studijní program / obor:
Předškolní pedagogika / Předškolní pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Začínající učitel na střední škole: Kdy se učitel začne cítit učitelem?
Jana Nevtípilová -
Role uvádějícího učitele v profesním rozvoji začínajícího učitele ve vybrané mateřské škole
Kateřina Dobčáková -
Začínající učitel a zdraví
Veronika Krylová -
Začínající učitel matematiky: ideály, metody, realita
Marie Mičková -
Budování autority učitele na druhém stupni základní školy
Matěj Kryl -
Reflexe procesu budování autority u začínajících učitelů
Monika Vlková -
Strategie budování autority u začínajícího pedagoga
Kateřina Trojanová -
Vnímání autority pedagoga volného času
Michaela BEZUCHOVÁ